۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای روکش آسفالت جاده‌های بروجرد اختصاص یافت

0

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: روکش آسفالت جاده بروجرد تا اشترینان و سه راهی نهاوند و جاده بروجرد به اراک با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال امسال اجرا می شود.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان مرتضی شیروانی با اشاره به بازدید از جاده‌های شهرستان که به همراه عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی انجام شد، اظهار داشت: ارتقای کیفی راه‌های لرستان در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته، لکه گیری و روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از جاده بروجرد به اشترینان و سه راهی نهاوند و ۲۰ کیلومتر از بروجرد به اراک اجرایی می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان کرد: مجوز برگزاری مناقصه پروژه های مذکور با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال از سوی مدیرکل دفتر نگهداری راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای صادر و ابلاغ شده است که به در اسرع وقت نسبت به برگزاری مناقصه و آغاز عملیات اجرایی اقدام خواهد شد.

شیروانی افزود: در راستای شرح وظایف سازمانی و اهداف توسعه محور به صورت شبانه روزی تلاش خواهیم کرد تا استان به جایگاه واقعی خود در حوزه حمل و نقل جاده ای دست یابد

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های صورت گرفته روکش آسفالت جاده های روستایی شهید بروجردی، مگسان، گندل گیلان و چند جاده دیگر در دستور کار قرار گرفته است که حتی الامکان تا هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

عباس گودرزی افزود: در تماس با معاونت راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ساماندهی جاده بروجرد به اشترینان تا سه راهی نهاوند نیز مورد موافقت قرار گرفت.

شهرستان بروجرد دارای ۱۲۸ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۶۲۳ کیلومتر راه روستایی می باشد.

/.انتهای پیام

منبع ایرنا
نظر شما چیه؟

تذكر: نظرات حاوی توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمی شوند