ثبت نام اردوی راهیان نور در لرستان آغاز شد

0

مسوول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه لرستان گفت: ثبت نام اردوی راهیان نور از طریق نواحی سپاه در استان آغاز شده است و سایت ویژه این مهم نیز روزهای آینده راه اندازی می شود.

به گزارش امید لرستان، مرتضی سپهوند روز سه شنبه در گفت و گویی ظهار کرد: یکی از اقدامات فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری اردوی راهیان نور بود که هر ساله تعداد قابل توجهی از دانش آموزان و دانشجویان همچنین عموم مردم به این اردو اعزام می شدند و از مناطق عملیاتی و جنگی بازدید می کردند.

وی افزود: اردوی راهیان نور به دلیل شیوع کرونا سال های ۹۸ و ۹۹ انجام نشد اما امسال برنامه ریزی لازم صورت گرفت تا علاقه مندان بتوانند در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

وی گفت: اردوی دانشجویی طی ۲ مرحله از پنجم تا دهم و یازدهم تا بیستم اسفندماه و اردو برای عموم مردم از ۲۹ اسفندماه تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ برگزار می شود که علاقه مندان می توانند از طریق سپاه نواحی اقدام به ثبت نام کنند همچنین در روزهای آینده سایت ویژه ثبت نام راه اندازی خواهد شد.

مرتضی سپهوند اظهار کرد: اسکان در مناطق عملیاتی و جنگی برای علاقه مندان رایگان است اما افراد باید با هزینه و یا خودروی شخصی خود اقدام به سفر کنند چراکه به دلیل شیوع کرونا، اعزام از طریق اتوبوس و وسایط نقلیه عمومی انجام نمی شود.

ایرنا

/.انتهای پیام

نظر شما چیه؟

تذكر: نظرات حاوی توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمی شوند